Moro-Moro Teko dinyanyikan oleh Ndarboy Genk

Berikut terjemahan dan lirik lagu "Moro-Moro Teko" dinyanyikan  oleh Ndarboy Genk

Berikut terjemahan dan lirik lagu "Moro-Moro Teko" dinyanyikan  oleh Ndarboy Genk


Sliramu sing moro moro teko (kamu yang tiba-tiba datang)

Koyo udan ning mongso ketigo (seperti hujan dimusim kemarau)

Nalikane atiku ngrasakke loro (meskipun hatiku merasa sakit)

Tekamu neng aku wes dadi tombo (datangmu membawa obat)


Parasmu nyelimurke duniaku (rupamu mengalihakan duniaku)

Mung suaramu ngedemke atiku (hanya suaramu menyejukkan hatiku)

Esemanmu wes nancep sakjroning kalbu (senyumanmu sudah menusuk di dalam kalbu)

Nyaman, senajan durung sesandingan (nyaman, meskipun belum bersama)


Kowe tak sayang, tak gadang-gadang (kamu yang aku sayang), (kamu yang aku harapkan)

Lungguh bareng neng pelaminan (duduk bersama di pelaminan)

Percoyo aku (percaya aku)

Ngancani uripku (menemani hidupku)

Tekane sak mandeke wektu (sampai berhentinya waktu)


Tresno kepati-pati (cintaku sampai mati)

Nganti kegowo ngimpi (sampai terbawa mimpi)

Senajan mung sak kedep moto (meskipun hanya sekejap mata)

Mugo dadi katresnan sing nyoto (semoga menjadi cinta nyata)

Post a Comment

0 Comments