Efek Gedang Klutuk Arlida Putri Adella Lirik Lagu

Berikut lirik lagu "Efek Gedang Klutuk" dinyanyikan oleh Arlida Putri Adella

Berikut lirik lagu "Efek Gedang Klutuk" dinyanyikan oleh Arlida Putri Adella


Tuk Gedang Klutuk 

Tuk Gedang Klutuk 

Tuk Gedang klutuk 

Gedang klutuk, Gedang klutuk 


Wadoh wadoh wadoh tangi turu malah embuh

Madang tanpo lawoh nanging aku nekat imboh

Moto pedes kabeh golek tombo godong suroh

Tanpo basa basi rakenal kata pekewoh


Aku lali tenan nyatane ora kelingan

Mau bengi ngopo aku juga tidak paham

Koyone rung tuo ning kok aku gampang lali

Awak teles kabeh opo aku jegur kali


Efek gedang klutuk sirah mumet mantuk-mantuk

Tak kiro dangdutan jebul pitik podok kluruk

Tiwas joget-joget goyanganku kloget-kloget

Ora wani ngeleh aku sangu ayam penyet


Tuk Gedang Klutuk 

Tuk Gedang Klutuk 

Tuk Gedang klutuk 

Gedang klutuk, Gedang klutuk 


Ora tak go susah urip pisah tak nggo bungah

Aku pancen Lelah nanging aku ora nyerah

Jenenge wong kerjo yo mesti wae  kesel

Jeneng wong mulyo yo mesti tau angel


Cengel, cengel, cengel 

Loro koyo arep tugel


Sirah iki buyer koyone aku gur kesel

Mending golek susu go trambul loste wae

Gek golek sak setel engko lak mari lorone

Yo iki waru leaf hip hip penak seko klaten


Matur nuwon aku dinggo support sek ra leren

Kabeh kui konco kabeh wes tak anggep podo

Saling menghargai seduluran tekan tuo


Tuk Gedang Klutuk 

Tuk Gedang Klutuk 

Tuk Gedang klutuk 

Gedang klutuk, Gedang klutuk,  

Post a Comment

0 Comments