Angel Denny Caknan feat Cak Percil Lirik Lagu Dan Kunci Gitar

Angel  Denny Caknan feat Cak Percil Lirik Lagu Dan Kunci Gitar

Berikut ini kunci gitar dan lirik lagu "Angel" dinyanyikan oleh Denny Caknan feat Cak Percil


C                   D

Ketika semuanya terasa begitu abot 

C    Bm             Em

Ku coba untuk tetap rapopo 

D    C                  D

Di saat cinta ini terasa angel 

G

Angel... 


[Intro]

C D Bm Em

C D G


C         D         Bm         Em

Tresno kuwi ra koyo instagram

C                D          G

Sing diklik langsung oleh ati (yeach)

C        D     Bm         Em

Duh Gusti nopo kulo di prank

C

Ra kuat ati iki 

D          D-C-Bm C-D

Pas dee medot janji 

C      D       Bm   Em

Ayumu tenanan ora editan 

C     D     G

Sing marai aku kedanan 

C       D

Pancen salahku dewe 

Bm            Em

Ra ono seng ngongkon

Am    C       D

Abot sanggane aku angel move on 


[Reff]

C                 D

Ketika semuanya terasa begitu abot 

Bm            Em

Ku coba untuk tetap rapopo 

C               D

Di saat cinta ini terasa angel 

G

Angel... 


C             D

Ku katakan dalam hati yo uwes 

Bm               Em

Menurutmu aku kudu piye 

C                   D

Apakah aku harus mengikutimu 

G

Yo aku mengkis mengkis 



[Music]

C D Bm Em

C D G

Am Bm C Am D


C     D       Bm    Em

Ayumu tenanan ora editan

C      D   G

Seng marai aku kedanan 

C        D

Pancen salahku dewe 

Bm       Em

Ra ono seng ngongkon

Am    C        D

Abot sanggane aku angel move on 


[Reff]

C                  D

Ketika semuanya terasa begitu abot 

Bm            Em

Ku coba untuk tetap rapopo 

C              D

Di saat cinta ini terasa angel 

G

Angel haa o

C             D

Ku katakan dalam hati yo uwes 

Bm               Em

Menurutmu aku kudu piye 

C                      D

Apakah aku harus mengikutimu 

G

Yo aku mengkis mengkis 

D                   G

Yo aku mengkis-mengkis 

D                   G

Yo aku mengkis-mengkis




Post a Comment

0 Comments