Luka Sekerat Rasa Maulana Ardiansyah Lirik Lagu Dan Kunci Gitar

Luka Sekerat Rasa Maulana Ardiansyah Lirik Lagu Dan Kunci Gitar

Berikut kunci gitar dan Lirik Lagu "Luka Sekerat Rasa" dinyanyikan oleh Maulana Ardiansyah 


Intro : Am Bb Am Dm G C Am

Dm E F E Am


                   Am                                Dm

Rela aku terima keputusan darimu

                           G                                C

Tuk memilih dirinya dan meninggalkan aku

                               F

Dalam semak berduri

                              E                               Am

Tergores dan terperih sakit terucap lirih


                        Dm                       G

Memang aku akui aku lah yang bersalah

                           C                            F

Telah memberi hati walau sekarat rasa

                       Dm               E

Maafkan aku atas khilafku

                    Am

Permainkan hatimu


                      E

Mengapa kau dan aku bersua

                  F

Menyatu dalam alunan nada

                    Dm                           E

Takdirmu takdirku.. akhirnya berpisah..


                    Dm              G

Sirih kasih di pucuk pauh

                   C                     Am

Kuntum melati sukar di gubah

                  Dm       E

Jika kita bercerai jauh

                      A

Didalam hati jangan berubah


                   Dm                      G

Hendak gugur, gugurlah bunga

                    C                         Am

Jangan menimpa si ranting rapuh

                    Dm                    E

Hendak tidur tidurlah mata

          F              E                   Am

Jangan mengenang orang nan jauh..


Musik : Am Bb Am

F Dm Am

F Dm E



Post a Comment

0 Comments